Hiss och Diss!:)

 

Nu ska vi Hissa och Dissa igen!

Var ett tag sedan jag gjorde det, men nu e vi på G igen! :D

Tagens tema: Nosludd??

Måste säga att jag Dissar er(inte alla!!) som inte använder nos/nackludd…

Hur kul är det att ha en hård grimma som skaver elr gör ont? :O

Skulle inte jag tycka va så kul… därför använder jag alltid nosludd/nackludd till mina grimmor. (dock inte till grimman som hon har i ridskolan, då jag är rädd för att ngn ska ta det.)

Så till alla mina grimmor som jag har (ca. 4st, som jag använder) har jag antigen ”inbyggt” nos och nackludd elr så sätter jag på det!

Och på min läder grimma som jag har när vi är ute och tävlar/åker transport har jag både nos och nackludd!:)

Men vissa grimmor är  ju så mjuka så då behövs det inte!;)

 

Och då såklart Hissar jag er alla som använder ludd till era grimmor! :D

Fortsätt så!:D<3

 

(bild lånad från Hooks.se)

ser det inte mysigt ut??:D<3

 

Nu ska vi Hissa och Dissa igen!

Var ett tag sedan jag gjorde det, men nu e vi på G igen! :D

Tagens tema: Nosludd??

Måste säga att jag Dissar er(inte alla!!) som inte använder nos/nackludd…

Hur kul är det att ha en hård grimma som skaver elr gör ont? :O

Skulle inte jag tycka va så kul… därför använder jag alltid nosludd/nackludd till mina grimmor. (dock inte till grimman som hon har i ridskolan, då jag är rädd för att ngn ska ta det.)

Så till alla mina grimmor som jag har (ca. 4st, som jag använder) har jag antigen ”inbyggt” nos och nackludd elr så sätter jag på det!

Och på min läder grimma som jag har när vi är ute och tävlar/åker transport har jag både nos och nackludd!:)

Men vissa grimmor är  ju så mjuka så då behövs det inte!;)

 

Och då såklart Hissar jag er alla som använder ludd till era grimmor! :D

Fortsätt så!:D<3

 nom nom.. måste köpa det där sen...<3

(bild lånad från Hooks.se)

ser det inte mysigt ut??:D<3

//evelina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0